zondag 13 januari 2013

Haaknaalden obsessie

Zoals vele onder de fervente haaksters zullen wel weten dat je nooit maar dan ook nooit een haaknaald teveel in huis kan hebben.

Amigurumi Freely had het leuke idee om van je collectie haaknaalden een leuke foto te maken en deze te verzamelen in een mapje.

Je kan je foto bij haar op fb posten en dan krijgt ook jouw leuke foto een plaatsje in DEZE leuke map!!

Zeker de moeite waard om eens te kijken :-)

Natuurlijk kan ik aan zoiets niet weerstaan dus ook mijn foto ging erbij :


De ezeltjes op de achtergrond zijn voor het Poekie project. En omdat ik ze vaak maak mochten hun de eer hebben om mijn pennen te presenteren :-)

Ook heb ik via facebook een pagina gemaakt met allemaal leuke creaties en ook foto's en links naar gratis patronen of hobby ideetjes. Deze kan je HIER. Als je zelf een leuke foto hebt, plaats hem ook daar zodat er een mooie collectie gemaakt wordt!

En mag ik ook nog even reclame maken voor het evenement van Safe the Children. Er wordt op 9 februari een haakmarathon gehouden in Beesd. Alle info kan je ook op facebook vinden op https://www.facebook.com/MutsMarathon.Negenfebruari. Allen welkom!!



Liefs Mieke

8 opmerkingen:

  1. Hier kwam ik dus je vrolijke haaknaalden potje tegen en zodoende kwam ik weer op die site op facebook uit,leuk.

    Groetjes, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ze opsnorren.... hopen dat ze op 1 foto passen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar heb je het patroon van de ezel gevonden voor poekie?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog niet zoveel haaknaalden omdat ik nog niet zo lang haak en dus nog niet veel verzameld heb.

    Jij heb ene prachtig blog, ik heb je mutsjes gezien.
    nu is mijn vraag wat is de omvang van deze mutsje is dat voor ene pasgeboren baby. en hoe kan ik deze patronen het beste aanpassen als ik dikker of dunner haaknaald gebruik.

    sieneke
    http://creatiefmetnaaldendraad.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leukkkk he mieke hoe gaat het met je??? groetjeswilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi kieske, ik heb je berichtje gelezen enik wens je veel sterkte de komende tijd

    groetjes wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi miekehoegaat het met je?

    groetjes wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Wilmie, het gaat hier allemaal goed hoor :) Ondertussen samen met de kindjes verhuisd dus alles komt goed

      Verwijderen