maandag 17 september 2012

Verwennerij

Af en toe verwen ik mezelf eens met leuke tijdschriften te kopen. Heerlijk om af en toe lekker niks te doen behalve een kopje koffie of thee te drinken met een leuk tijdschrift.
Via facebook kwam ik op de pagina van Dutch Crochet. Daar zitten me toch een hoop enthousiaste mede-haaksters. Zeer creatief allemaal en gezelligheid alom. Hoe een hobby elkaar zo bij elkaar kan brengen. 
Deze dames hebben elkaar aangestoken met 'DE SJAAL' een patroon dat te vinden is in het tijdschrift HAKEN. Vanaf vorige week is er een tweede editie uit en ik was ook zo benieuwd dat ik afgelopen vrijdag naar Baarle Nassau bij Bruna de tweede uitgave heb gekocht en nog enkele andere tijdschriften.
Helaas is de eerste editie van HAKEN moeilijk nog te verkrijgen maar omdat ik het toch absoluut wilde hebben, heb ik deze alsnog besteld!! Ik kan niet wachten!!
Voor mensen die het tijdschrift ook willen bestellen kan je terecht bij Naaipatronen.




Uit Haken editie 2/2012 heb ik ondertussen de babyslofjes geprobeerd, helemaal naar mijn zin is het nog niet. Nog even oefenen dus. Let wel dat de blauwe slofjes van mij zijn en de mooie gele slofjes het voorbeeld zijn ;)


En wat ik nog allemaal kan maken dankzij mijn mama, want ook zij houdt ervan om mij te verwennen:



Maar heel af en toe geef ik ook wel eens iets leuks aan mijn mama (let ook op het ondergrondje, het begin van een nieuw projectje):



Geen opmerkingen:

Een reactie posten