maandag 10 september 2012

weer wat haakwerkjes

Een beetje minder gehaakt de laatste dagen maar toch alles bij elkaar wat projectjes afgewerkt. ze moesten nog aan elkaar genaaid worden en nog details erop.

De zigeunertas is dan eindelijk klaar:

Dit is de achterkant waarop je het patroontje ook mooi terug kan zien:


En dit is dan de voorkant uiteraard waarop ik zelf een bloemetje heb gemaakt:


Toen ik met dit bloemetje bezig was, bedacht ik me dat ik nog best veel restjes wol had. Hiermee heb ik dan allemaal smiley bloemetjes gehaakt voor in de grabbelton voor het Poekie project:


En omdat ik helemaal weg ben van de leuke knuffelpopjes, heb ik hem nu in het klein zitten maken voor de allerkleinste handjes:


Ik ga hiervoor ook nog een knuffeldoekje maken met het hoofdje van het popje op een doekje. Het doekje zelf moet ik nog even over nadenken maar ideetjes genoeg ;)

En dan als laatste deze leuke kleine beer. Deze heb ik zitten maken de afgelopen week toen ik met mijn zoontje een aantal dagen in het ziekenhuis moest verblijven. Eenmaal thuis heb ik de oogjes, neusje en een leuk sterretje als detail erop gemaakt.



 Tot de volgende keer weer... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten